ARASH AF10 ابرخودرو 2000 اسب بخاری بریتانیایی در ژنو رونمایی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر:خودروساز لوکس بریتانیایی در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 از جدیدترین شاهکار خود بانام AF10 رونمایی کرد که یک ابر خودرو هیبریدی باقدرت پیشرانه 2080 اسب بخاری و شتاب صفرتا صد در تنها 2.8 ثانیه است که البته این شرکت همچنین اعلام کرده است که حداکثر سرعت این خودرو نیز در حدود 330 کیلومتر در ساعت است.

AF10 hybrid

برای اینکه این اعداد و ارقام به‌خوبی جفت‌وجور باشند از یک موتور 6.2 لیتری سوپر شارژ باقدرت پیشرانه 900 اسب بخار به همراه چهار موتور الکتریکی که درمجموع قدرت پیشرانه 1180 اسب بخاری را ممکن می‌سازد کمک گرفته‌شده است که گشتاور را به رقم دیوانه کننده 1682 پوند بر فوت می‌رساند.
این ابر خودرو هیبریدی از یک جعبه‌دنده پنج گیربکس بهره می‌برد که موتورهای الکتریکی دارای دو واحد سرعتی مختلف هستند که خریداران امکان سوئیچ بین 6 سرعت دستی و با سیستم خودکار را با موتور V8 خواهند داشت.
شرکت بریتانیایی آرش از نمایشگاه خودرو ژنو برای به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات خود بهره می‌برد و جدیدترین محصول این شرکت دارای فیبر کربن و سایر مواد برای هر چه سبک‌تر کردن وزن AF10 است.

AF10 hybrid

به‌هرحال آرش در طراحی این خودرو سنگ تمام گذاشته است تا عصاره یک کشتی فضایی را در طراحی این خودرو شاهد باشیم.
نسخه استاندارد هیبریدی این خودرو دارای قیمت 1.6 میلیون دلاری است و البته نسخهRacer دارای برچسب قیمت 1.7 میلیون دلاری است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.