ApolloN سریع ترین خودرو بر روی کره زمین در نمایشگاه ژنو رونمایی شد

این خودرو که با نام ApolloN شناخته می شود از سوی خودروساز آلمانی Apollo Automobil GmbH در هفته آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و البته انتشار اطلاعات رسمی در مورد آن را به همین تاریخ موکول کرده است.
برند آلمانی در این مورد می گوید:” امروز ما سریع ترین ماشین جاده ای در این سیاره را ساخته ایم و این نقطه عطفی برای سری Apollol خواهد بود “.
شرکت Gumpert در اوایل سال جاری میلادی توسط گروه چینی TeamVenture خریداری شد که این کنسرسیوم چینی همچنین اقدام به خرید De Tomaso و کارخانه هایش نمود تا به تولید خودرو در چین و تحت نام این برند اقدام کند.
شایان ذکر است که شرکت گامپرت در سال 2012 اعلام ورشکستگی کرد که البته در نمایشگاه خودرو ژنو 2013 با مدل Apollo S را به نمایش درآورد ولی با ثبت رسمی ورشکستگی در اگوست 2013 مدل مذکور هیچ گاه به خط تولید نرسید و بدین ترتیب با نام تجاری Apollo Automobil GmbH تولد دوباره ای داشته است.
به هر حال ما انتظار داریم که ApolloN یک جانشین شایسته برای Gumpert Apollo باشد که بر مبنای پلتفرم آپولو باشد تا سریع ترین خودرو جاده ای در جهان را شاهد باشیم.
بدنیست بدانید که در حال حاضر این رکورد با حداکثر سرعت 435 کیلومتر در ساعت در اختیار Hennessey Venom GT در رکورد گیری سال 2014 است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.