ایران خودرو پیش فروش نوروزی محصولات را با سود بالا اعلام کرد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: شرایط پیش فروش نوروزی محصولات ایران خودرو در نمایندگی های سراسر کشور در دسترس عموم مشتریان قرار گرفته است.
به گفته مصطفی خان کرمی در این طرح پیش فروش، مشتریان می توانند نسبت به ثبت نام محصولات شرکت با زمان تحویل مرداد ماه اقدام کنند.
خان کرمی خاطر نشان کرد: مشارکت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح به صورت مشارکت با مبالغ 5، 10، 20، 30 و 50 میلیون تومان و یا ضرایبی از این مبالغ خواهد بود که قابلیت انتخاب و دریافت خودروهای مورد نظر مشتریان را خواهد داشت.
وی با بیان این که در این طرح سود مشارکت 27درصد و سود انصراف 26درصد محاسبه می شود، اظهار کرد: علاوه بر این طرح، طرح پیش فروش نوروزی با ظرفیت محدود برای محصولات 207 با موعد تحویل پائیز 95 و همچنین هایما با موعد تحویل تیرماه 95 فعال شده است.
وی گفت: هموطنان گرامی برای ثبت نام در این طرح می توانند به سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو به آدرس ikco.iranecar.com یا نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

وی تحویل فوری خودرو را از دیگر ویژگی های این شرایط دانست و گفت: «مشتریانی که مایل به سرمایه گذاری واستفاده از سود 22 درصدی هستند، نیز می توانند از روش های پیش فروش نوروزی استفاده کنند.»
معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو یادآورشد: «متقاضیان خودروی صفر می توانند با استفاده از شرایط فروش نوروزی ایران خودرو، محصولاتی از قبیل سمند ال ایکس بنزینی ودوگانه سوز، سورن، سمند ای ال، مدل های متنوع پژو 405، پژوپارس، پژو 206 تیپ های 2 و3 ،پژو 206 صندوقدار مدل V9 ،v1 و v20، وانت باردو ونیز پژوروآی پایه گازسوز و در گروه خودروهای لوکس ایران خودرو محصولاتی از قبیل گراندویتارا و پژو407 با تخفیف های ویژه خریداری کنند

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.