نمایشگاه خودرو شیکاگو 2016 + گالری تصاویر

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2016  هم به پایان رسید و با هم به مرور برترین خودروهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه به صورت تصویری میکنیم.

برای بسیاری از اهالی شهر شیکاگو در آمریکا نخستین نشانه نزدیک شدن فصل بهار برگزاری نمایشگاه خودرو شیکاگو است. بزرگترین نمایشگاه خودرو آمریکا در سالن های شمالی و جنوبی مجموعه مک‌کورمیک پلیس در محیطی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع برگزار می شود.

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، نمایشگاه 2016 یکصد و هشتمین دوره این رویداد بزرگ محسوب می شود که میزبان صدها خودرو از مدل های مفهومی تا شاسی بلندهای اندازه کامل از شرکت های خودروسازی مطرح جهان است. نمایشگاه خودرو شیکاگو 2016 فعالیت خود را از یازدهم فوریه آغاز کرده که دو روز نخست به بازدید اصحاب رسانه اختصاص داشت و از سیزدهم فوریه نیز درهای آن به روی عموم باز شده است. این رویداد تا بیست و یکم فوریه ادامه خواهد داشت. در ادامه نگاهی گذرا به برخی از خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه خواهیم داشت.

Supercars-of-Chicago-Auto-Show-12 Supercars-of-Chicago-Auto-Show-13 Supercars-of-Chicago-Auto-Show-14 Supercars-of-Chicago-Auto-Show-15 Supercars-of-Chicago-Auto-Show-20 Supercars-of-Chicago-Auto-Show-11 Supercars-of-Chicago-Auto-Show-05

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.