ب.ام.و از نسخه تولید محدود i8 Protonic Red Edition رونمایی کرد

همانند نسخه استاندارد ب.ام.و خود این خودرو بسیار زیبا طراحی شده و دارای بدنه با تم قرمز رنگ با رنگ متالیک خاکستری است که این رنگ قرمز به صورت انحصاری برای این خودرو توسعه یافته است.

i8_red_2
رینگهای W شکل به صورت استاندارد همراه Protonic Red Edition عرضه شده است که البته با یک اپشن 1150 پوندی می توان از جلوپنجره های خاض مشکی نیز بهره گرفت تا زیبایی بیشتری به این خودرو منحصر به فرد بدهد.
در داخل خودرو نیز شاهد دوخت قرمز و فیبر کربن به صورت جذاب هستیم که البته هیچ گونه تنیم موتور اضافی و یا تغییرات مکانیکی هستیم که استراتژی بی.ام.دبلیو برای نسخه های تولید محدود است.

bmw-i8red-644
مدل i8 پروتونی نسخه قرمز با قیمت 112 هزار پوند عرضه خواهد شد که با یارانه های دولتی به 110 هزار پوند کاهش خواهد یافت.
از جمله مشخصات فنی این خودرو می توان به شتاب صفر تا صد در 4.4 ثانیه و حداکثر سرعت بالای 250 کیلومتر در ساعت و متوسط مسافت طی شده 214 کیلومتر است
به هر حال اگر علاقه به داشتن مدل مذکور را دارید می توانید خودرو را در ماه جولای پیش خرید نموده و در ماه سپتامبر آنرا در پارکینگ منزلتان داشته باشید.

ب ام و که فکر می کند ممکن است برخی از مشتریان دیگر به نسخه معمول i8 علاقه نداشته باشند نسخه جدید Protonic Dark Silver را ارائه کرده که البته تیراژ محدودی دارد. نسخه Protonic Red Edition این محصول هم بهار همین امسال در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود.

نسخه Protonic Dark Silver دارای رنگ بدنه خاص آبی Protonic است که آن را می توان مهم ترین خصیصه اش عنوان کرد. البته مشتریان می توانند بسته به دلخواهشان ظاهر خودرو را شخصی سازی کنند.

این خودرو دارای یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ 3 سیلندر مشابه مینی کوپر در قسمت میانی با قابلیت تولید 228 اسب بخار توان است. موتورهای برقی قرار گرفته بر روی محور جلو نیز روی هم 129 اسب بخار توان دارند و مجموع قدرت سامانه تولید نیروی خودرو را به 357 اسب بخار می رسانند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.