سایپا تخفیف 3 تا 30 درصدی ستکو به مشتریان می دهد

فرامرز طاهری، مدیر عامل ستکو یکی از شرکت های گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با هدف ارایه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مندی مشتریان گروه خودرو سازی سایپا، شرکت ستکو اقدام به فروش و نصب قطعات آپشن با تخفیفات ویژه نموده است.

وی افزود: این خدمات شامل محصولات گروه سایپا و خودروهای تیبا، تندر 90، پارس تندر، سراتو، مگان، برلیانسH320 وH330 می باشد و استفاده برای عموم آزاد است.

طاهری شروع این طرح را 12 بهمن اعلام کرد وگفت: این طرح از ابتدای دهه فجر و روز 12 بهمن آغاز شده و تا 10 اسفند ماه ادامه دارد و در آن از 3 تا 30 درصد تخفیف به مشتریان محصولات گروه سایپا ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح پکیج کامل آپشن خودرو شامل مولتی مدیا، دزدگیر کیت اسپرت تیبا، روکش صندلی، سیستم صوتی، کروز کنترل، دوربین دید عقب، سنسور دید عقب و … در نظر گرفته شده است.

IMG_20160204_113612-400x600

مدیر عامل شرکت ستکو افزود: علاقمندان می توانند جهت استفاده از این طرح به تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپایدک واقع در تهران پارس و تعمیرگاه شماره 2 سایپا یدک واقع در سه راه آذری مراجعه کنند.

وی افزود: این دو تعمیرگاه همه روزه از ساعت 8 تا 18 آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند و به منظور استفاده بیشتر هموطنان در شهر تهران این دو فروشگاه در روزهای جمعه نیز آماده ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.