لامبورگینی 2 خودرو از 9 عدد تیراژ Veneno Roadsters در هنک کنگ تحویل داد

دو خودرو از خودرو تیراژ بسیار محدود روداستر وننو به صاحبان خود در هنگ کنگ تحویل داده شد.
هر دو جفت Lamborghini Veneno Roadsters به صاحبان خوش شانس خود در بندر هنگ کنگ تحویل داده شدند تا بیشتر از پیش حسادت ما را نسبت به صاحبان خود در پیش روی داشته باشد.
به عنوان یک یادآوری ، خودرو رویایی لامبورگینی روداستر وننو بسیار شبیه به نسخه استاندارد وننو بوده که در زیر هود خود دارای یک موتور جدید 6.5 لیتری V12 بروز رسانی شده با قدرت پیشرانه 750 اسب بخاری است که قدرت خود را به تمامی چهارچرخ می فرستد که پنج تنظیم مختلف نیز در پیش روی راننده برای بالابردن لذت رانندگی تدارک دیده شده است.
شایان ذکر است نسخه روداستر وننو تنها دارای تیراژ تنها 9 عددی در فروش جهانی است که البته دارای برچسب قیمت 4.4 میلیون دلاری نیز است.

کمپانی به علاقه مندان قول داده است که در سال ۲۰۱۴ این خودرو به مبلغ ۳.۳ میلیون یورو بدون مالیات که با مالیات چیزی حدود ۴ میلیون یورو میشود تحویل آنها بدهد.هرچند ما انتظار نداریم که همه علاقه مندان با بودجه معمولی بتوانند یک رودستر بخرند اگرچه همه و همه جا درباره ی آن صحبت میشود.

بنا بر این شما بابت پولی که میدهید چه چیزی دریافت خواهید کرد؟ یک پک وننو بی کله که با الهام از آونتادور خودش را آراسته ؟ موتور جدید ۶.۵ لیتری آونتادور با تولید ۷۵۰ اسب بخار این گاو سرکش را به حرکت خواهد آورد و این نیرو را از طریق سیستم جدید (همه چرخهای در حرکت all-wheel-drive) وسیستم انتقال قدرت اصلاح شده ISR به خودرو انتقال میدهد.پنج تنظیم جدید باری سیستم تعلیق و دمپر سرعت در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.