بوگاتی رکورد شکن جهانی آماده فروش است

در حالی که همگی می دانیم که ویرون مدت زمان طولانی است که دیگر بر روی خط تولید دیده نشده است یک نسخه یکتا و بسیار منحصر به فرد در دسترس  از سوی بوگاتی قرار گرفته است.
خودرو Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition در لندن و در شوروم Jack Barclay Bugatti در معرض فروش قرار گرفته است.
این خودرو که توانسته است رکورد سریع ترین خودرو جاده ای در جهان را با سرعت 408 کیلومتر در ساعت به خود اختصاص داده است که این خودرو که مسافت بسیار کمی را نیز پیموده است دارای فیبر کربن سیاه و سفید چشم نواز با لایه نارنجی خارجی با چرم سیاه و سفید به همراه صندلی هایی با چرم آلکانترا است.
تنها هشت نسخه از 450 ویرون تولیدی از نسخه مذکور بوده که البته از نقطه نظر طراحی شبیه به نسخه 150 عددی ویرونی است که در آوریل 2013 برای شکستن رکورد جهانی تلاش کرد.
انتظار می رود که قیمت گذاری این خودرو حول و حوش 2.56 میلیون دلار باشد که انتظار می رود Bugatti Grand Sport Vitesse World Record Edition در سال های آینده همچنان بر ارزش خود بیافزاید.
در حال حاضر ویرون منحصر به فرد ترین ساخته بوگاتی است و ما در افق منتظر Chiron می مانیم که در دسترس برای فروش در سال آینده میلادی در دسترس خواهد بود.
آنیتا کریزسان مدیر عامل تجاری برند بوگاتی در این مورد می گوید:” این یک محصول فوق العاده از خودرو مذکور است که یک سرمایه گذاری فوق العاده برای کلکسیونرها و علاقمندان خودروهای کلاسیک است”.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.